Leveringsbetingelser

Når får jeg bestillingen min?

Vanligvis tar det 3–7 dager å fullføre produksjonen, og deretter sendes den ut. Frakttiden avhenger av leveringsadressen din, men kan estimeres som følger:

● USA: 3–4 virkedager

● Europa: 6–8 virkedager

● Australia: 2–14 virkedager

● Japan: 4–8 virkedager

● Internasjonalt: 10–20 virkedager

[Covid-19] Forsinkelser?

Produksjonstiden kan være lengre enn vanlig og kan fortsette å øke til ting kommer tilbake til det normale. Det er også forsinkelser i forsyningskjeden, inkludert distributører og fraktselskaper, da hele bransjen sliter med utfordringer.

Hvor sendes bestillingen min fra?

Vi samarbeider med et on-demand produksjonsselskap med fasiliteter over hele verden!

Vil jeg bli belastet med toll for bestillingen min?

Et ekstra toll- og skattegebyr kan forekomme på internasjonale bestillinger. Denne avgiften er ikke i vår kontroll og vurderes av ditt lokale tollkontor. Tollpolitikken varierer mye for hvert land så vennligst sjekk med ditt lokale tollkontor direkte for å se om de pålegger toll og skatter på dine kjøp.

Bestillingen min burde vært her nå, men jeg har den fortsatt ikke. Hva bør jeg gjøre?

Før du tar kontakt med oss, vennligst hjelp oss ved å gjøre følgende:

● Sjekk e-posten for leveringsbekreftelse for eventuelle feil i leveringsadressen

● Spør ditt lokale postkontor om de har pakken din

● Stikk innom naboene dine i tilfelle kureren la pakken hos dem

Hvis leveringsadressen var riktig, og pakken ikke ble lagt igjen på postkontoret eller hos naboen, ta kontakt med oss ​​på post@bgin.no med bestillingsnummeret ditt.

Hvis du fant en feil i leveringsadressen din, kan vi sende deg en erstatningsbestilling, men frakt skjer på egen regning.

Ordrene

Hvordan lages produktene dine?

Vi jobber med en “print-on-demand drop shipper”. De har produksjonsenheter over hele verden, så avhengig av hvor du er blir bestillingene dine produsert og sendt fra det anlegget som gjør leveringen mest mulig effektiv!

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Du vil motta en sporingslenke via e-post når bestillingen din sendes ut. Hvis du har spørsmål vedrørende sporingen eller forsendelsen din, send oss ​​en forespørsel på post@bgin.no.

Jeg mottok et feil/skadet produkt, hva skal jeg gjøre?

Vi beklager hvis produktet du bestilte kom frem skadet. For å hjelpe oss med å løse dette raskt, vennligst send oss ​​en e-post på post@bgin.no innen en ukes tid med bilder av skadet produkt, ordrenummeret ditt og andre opplysninger du måtte ha om bestillingen din. Vi kommer tilbake til deg med en løsning så snart som mulig!

Retur

Da produksjonen gjøres direkte til deg tilbyr vi ikke retur og bytte, men hvis det er noe galt med produktene dine, vennligst gi oss beskjed ved å kontakte oss på post@bgin.no.

Refusjon tilbys kun hvis du mottar feile varer eller skadede varer. Hvis det skjer, vennligst kontakt oss på post@bgin.no med bilder av feil/skadet vare, så ordner vi det for deg.